خدمات گوناگون شهری برای نخستین‌بار در اهوازارائه داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون خدمات شهری شهرداری گفت: امسال برای نخستین‌بار خدمات گوناگون و جدیدی در سطح شهر اهواز انجام و ارائه خواهد شد.

علیرضا حلاج دزفولی با بیان اینکه شهرداری اهواز خدمات ویژه شهری خود را برای مهمانان نوروزی انجام داد، افزود: قبل از شروع سال جدید مانور پاک‌سازی عمومی به تمام مناطق شهرداری ابلاغ و اقدامات لازم در موعد مقرر انجام شد.

وی گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های شهرداری اهواز در بخش خدمات شهری به گونه‌ای تنظیم شده که مسافران نوروزی شب عید چهره زیبا و متفاوت از شهر اهواز را مشاهده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: شهرداری اهواز تقریباً یک و نیم میلیون گلدان گل در پارک‌ها و میدان‌های سطح شهر کاشت تا شهری زیبا را به نظاره بگذارد.

حلاج دزفولی گفت: چیزی حدود یک‌هزار متر فرش گل از گل‌های متنوع جنب پل هفتم و یک‌صد متر در منطقه 2 برای اولین‌بار کاشته شد، همچنین 2 فرش گل کوچک‌تر حدود 100 متری در هر یک از مناطق اهواز نیز کاشته شد.

وی با بیان اینکه اغلب خدمات شهرداری اهواز در سال جدید برای اولین‌بار ارائه می‌شودافزود: احداث آبشار گل جنب پل سیاه یکی از ابتکار جدید بخش معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، کاشت ، گل ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.