2500 شکایت بهداشتی نوروزی در خوزستان ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان گفت: بیش از 2500 شکایت مرتبط با تخلفات بهداشتی در طول اجرای طرح سلامت نوروزی در استان خوزستان ثبت شد.

فرهاد صفدری با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز بهداشت خوزستان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه، افزود: این طرح در قالب تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله در رستوران‌ها، کارگاه‌های قنادی، مراکز بین‌راهی توزیع مواد غذایی، ساندویچ‌فروشی‌ها و آشپزخانه‌ها اجرا شد.

وی گفت: در این طرح اماکن عمومی، هتل‌ها، پارک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، مدارس و اماکن اسکان نوروزی با هدف حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و نظارت بر وضعیت عرضه مواد غذایی و وضعیت بهداشت محل اسکان مهمانان نوروزی انجام شد.

سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان افزود: در این مدت، 20 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی با تشخیص کارشناسان بهداشت محیط شهرستان‌ها پلمب و تعطیل شد و بیش از 10 تن مواد غذایی به دلیل فساد و عدم قابلیت مصرف از پروسه عرضه خارج و معدوم شد. همچنین حدود 5 هزار مورد برخورد با دستفروشان و دوره‌گردان عرضه مواد غذایی در سطح استان صورت گرفت.

صفدری گفت: علاوه بر بازرسی‌ها، متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نیز در زمینه بهداشت مواد غذایی و تهیه و عرضه مواد غذایی از سوی اکیپ‌های بازرسی آموزش دیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، ثبت ، شکایت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.