23 فروردین، فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی از امکان ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در 23 فروردین ماه خبر داد.

پور کاظمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آزمون کارشناسی ارشد پزشکی گفت:  این آزمون در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه در 2 نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: محل برگزاری این آزمون در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و داوطلبان جا مانده می‌توانند روز 23 فروردین ماه به سایت www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

پور کاظمی اضافه کرد: داوطلبانی هم که در زمان ثبت نام دچار اشتباه و یا مشکل شدند، روز 23 فروردین ماه با باز شدن مجدد سایت قادر به رفع اشتباه هستند. این فرصت فقط همین یک روز است.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی تعداد ثبت نام کنندگان را بالای 70 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: در آزمون ارشد پزشکی سال 95 تعداد 72 هزار و 277 نفر ثبت نام کرده‌اند که در روزهای تعیین شده در غالب چهار گروه دز آزمون شرکت می‌کنند آزمون ارشد پزشکی امسال نسبت به سال گذشته هیچ تغییر عمده‌ای نداشته است. داوطلبان می‌توانند پس از قبولی در 77رشته پزشکی تحصیل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار