عضو کمیسیون اجتماعی گفت: مذاکرات ایران و عربستان درباره حج همه سیاست‌ها را مشخص خواهد کرد که امیدواریم عربستان را تضمین کند.

شهروز
شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ در رابطه با تصمیم گیری درباره حج 95 گفت:حج از واجبات دینی ماست که تصمیم‌گیری در رابطه با آن موضوعی حاکمیتی است که بدون دلیل و فقط براساس مسائل سیاسی جزئی نمی‌توان آن را تعطیل کرد. 

عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: مسئولین ذیربط نظام اسلامی تا جایی که امکان دارد باید سعی کنند که حج تمتع تعطیل نشود.

افخمی در ادامه اظهار داشت: حج تمتع ولو با صرف هزینه‌های مادی و یا سیاسی در صورتی که اسلام و حیثیت حجاج کشور راا به خطر قرار نیندازد، باید انجام گیرد.

وی افزود: من نمی‌توانم بگویم که موافق و یا مخالف برگزاری حج هستم اما اگر شرایط امنیتی و خدمت‌رسانی به حجاج از سوی کشور عربستان رعایت نشود و با مشکل‌تراشی‌های این کشور روبرو شویم، شاید امسال اعزامی از سوی ایران نداشته باشیم. 

نماینده مردم ملکان با اشاره به صدور ویزا برای هیئت حج ایران از سوی عربستان به منظور انجام مذاکرات نهایی درباره حج تمتع گفت: نتیجه این مذاکرات که 26 فروردین انجام خواهد شد، همه سیاست های حج امسال را مشخص خواهد کرد که امیدواریم عربستان در این گفتگوها امنیت زائران را تضمین کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
مگه قراره با این همه جنایتی که در حقمون کردن بازم کسی به حج بره ؟
کعبه سنگی بود که ره گم نشود ..... ولی با وجود آل سعود اونم دیگه نیست
آخرین اخبار