رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه روگذر بلوار زینبیه حجم و هزینه کمی اما تاثیرگذاری بالایی دارد، اظهار کرد: ایجاد خروجی جدید برای تونل غدیر نیز می‌تواند در کاهش معضل ترافیک هسته مرکزی شهر قم موثر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مصطفی سعادت طلب، گفت: شهر قم درآمدها و بودجه‌های خود را صرف طرح‌های پرهزینه و مشکل‌زا برای مردم می‌کند که امیدواریم در سال‌های آینده این اعتبارات به بخش‌های سیمای شهری و فعالیت‌های فرهنگی اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه فاز یک بلوار مرجعیت آماده بهره‌برداری است، گفت: روشنایی این بخش باید توسط اداره برق دنبال و تقاطع غیر همسطح امام علی(ع) و بلوار عمار یاسر در نیمه اول سال جاری تکمیل شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه پروژه سه سطحه شهدای 15 خرداد نیازمند هماهنگی مدیریتی است، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت قرارگاه قائم فاز نخست این طرح نیز به زودی تکمیل شود و فاز دوم بلوار مرجعیت نیز تا نیمه اول سال 95 به پایان برسد.

وی یادآور شد: پروژه سه سطحه شهید محمودنژاد نیز تاکنون به نتایج مطلوبی رسیده و در روزهای آینده آغاز می‌شود و با توجه به اینکه بلوار مرجعیت با کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر ترافیک خاصی را به خود اختصاص می‌دهد، می‌توانیم با دنبال کردن پروژه محمودنژاد در رفع این مشکل به نتایج مناسبی برسیم.

سعادت‌طلب در پایان با اشاره به اینکه روگذر بلوار زینبیه حجم و هزینه کمی اما تاثیرگذاری بالایی دارد،تصریح کرد: این طرح در اولویت قرار دارد و ایجاد خروجی جدید برای تونل غدیر نیز می‌تواند در کاهش معضل ترافیک هسته مرکزی شهر قم موثر باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار