مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد :بر اساس گزارش مركز آمار ايران، استان يزد رتبه چهارم را در نرخ مشاركت اقتصادي زنان را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  خامسي گفت: در هفته زن و به مناسبت بزرگداشت مقام زن و مادر، جشن بانوان فاطمي و تجليل از بانوان برگزيده استان برگزار می‌شود.
فخرالسادات خامسي افزود: اميدواريم در سالي كه آغاز و پايان آن بانام حضرت فاطمه (س) مزين گرديده است همه ما توفيق فاطمي شدن و فاطمي زيستن را داشته باشيم.
وي ادامه داد: پروردگار متعال با آفرينش حضرت زهرا (س) زيباترين جلوه‌های حق باوري و حق مداري، زهد، ازخودگذشتگی، شجاعت، صبر و استقامت، ايمان، شوهرداري و تربيت صحيح فرزندان را در ايشان متجلي ساخت.
 
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن پرداخت و تصريح كرد: بيش از 4500 برنامه پيشنهادي در اين هفته از طرف دستگاه‌های اجرايي و دولتي استان، شهرداری‌ها، نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان به اين دفتر پیشنهادشده است كه تعدادي از آن‌ها در قالب جشن‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، بازديدها، مراسم‌های تقدير و تجليل و مسابقات در حال برگزاري است.

وي ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، بازديد از خانه سالمندان بهار يزد، برگزاري نمايشگاه بانوان كارآفرين و اقتصاد مقاومتي در يزد و تعدادي از شهرستان‌های استان، جشن ميلاد بانوي آسماني، جشنواره فرهنگي، ورزشي بانوان شاغل استان، همايش زنان سازندگان و سازشگران اقتصاد، همايش گفتمان سبك زندگي حضرت فاطمه (س)، همايش تغذيه مناسب زنان و سلامت، جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، برگزاري اردوي فرهنگي تفريحي، جشن‌های سراسري ميلاد كوثر و مولودی‌خوانی حضرت زهرا (س) و جشن بزرگ بانوان فاطمي و تجليل از زنان برگزيده استان با حضور مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده و مسئولان ارشد استان ازجمله برنامه‌هایی است كه در هفته بزرگداشت مقام زن برگزارشده و در حال برگزاري است.

 مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري از راه‌اندازی مجمع زنان كارآفرين، انجمن و سازمان‌های مردم‌نهاد زنان فعال و توانمند استان و بازارچه‌های خوداشتغالي بانوان استان با رويكرد احياء مشاغل بومي، محلي و سنتي  دريزد خبر داد.
 
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.