شرکت های خارجی در تلاش هستند تا هرچه زودتر وارد بازار معاملات با ایران شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گالف بیزنس؛ اين نشريه در مطلبي در پايگاه اينترنتي خود نوشت: مارتين سورل Sir Martin Sorrell مدير اجرايي دبليو پي پي WPP يکي از بزرگترين شرکت هاي ارتباطي از جمله افرادي است که براي همکاري و تجارت با ايران ابراز تمايل کرده است.

او در مصاحبه اي با اين نشريه گفت: "از زمان سقوط شوروي سابق و فروپاشي ديوار برلين بعد از جنگ سرد، اين بازار بزرگترين بازار است و بسيار اهميت دارد. ما اکنون در حال گفتگو با افرادي در ايران هستيم. ما مشمول تحريم هاي آمريکا نيستيم و نبايد از آمريکا مجوز بگيريم چون يک شرکت خارجي محسوب مي شويم. اما درباره تحريم هاي بانکي بايد خيلي دقت کنيم. من فکر مي کنم به زودي بتوانيم کارهايي انجام دهيم. ايرانيان بسيار زيرک هستند و من فکر مي کنم فرصت هاي زيادي در همه زمينه ها براي تبليغات، کارهاي رسانه اي و مديريت سرمايه گذاري اطلاعات در ايران وجود دارد. ايران از نظر جمعيت با کشورهاي ديگر نظير کوبا و ويتنام قابل مقايسه نيست.
اما با توجه به فعاليت هاي اخير ايران در زمينه برنامه موشک هاي بالستيک و حرف و حديث هايي که درباره اعمال مجدد تحريم ها مطرح است شايد بهتر باشد شرکت دبليو پي پي احتياط بيشتري کند. در صنعت گردشگري فرصت هاي بسيار زيادي وجود دارد. در دوبي 657 هتل و در تهران فقط 16 هتل وجود دارد و فقط تعداد اندکي از آنها چهار يا پنج ستاره هستند. اکنون خطوط هوايي ايرفرانس و بريتيش ايرويز پروازهاي مستقيم شان را از پاريس و لندن به تهران آغاز کرده اند. همچنين در زمينه بهداشت و درمان و آموزش هم فرصت هاي زيادي در ايران وجود دارد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار