بیش از 78 هزار و 85 نفر، تعطیلات نوروز امسال در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی اسکان داده شدند که در این میان شهرستان مهاباد مقام دوم استان را دراختیار داشت.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد ، ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال 15 هزار و 150 نفر میهمان نوروزی را پذیرش کرد که با این تعداد ، توانست در جایگاه دوم میزبانی از مسافران نوروزی استان قرار گیرد.

ستاد اسکان شهرستان ماکو با پذیرش 17هزارو 296 نفر روز، رتبه نخست استان را به خود اختصاص داد و ستادهای اسکان فرهنگیان ناحیه یک ارومیه و خوی هم به ترتیب،جایگاه های سوم و چهارم را در اختیار داشتند.

رحمانی گفت:ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهابادامسال برای اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی در این شهرستان ، 15 واحد آموزشی با 145 کلاس اختصاص داده بود.

بگفته رحمانی، کلاس ها در هفته آخراسفند 94 آماده و پذیرش میهمانان نیز از بیست و هشتم اسفند آغاز شد و تا یازدهم فروردین امسال ادامه داشت.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد افزود:بارش برف و باران و هوای سرد بهاری،به خصوص درهفته اول تعطیلات نوروز،باعث شدتعدادگردشگران ومسافران پذیرش شده درستاد اسکان فرهنگیان آذربایجانغربی ، در مقایسه با پارسال ، حدود دو هزار نفر کمتر شود.

این در حالیست که ستاد اسکان فرهنگیان مهاباددرنوروز 94 با پذیرش حدود 19 هزار نفر روز ، رتبه اول پذیرش میهمانان نوروزی رادر بین ستادهای فرهنگیان آذربایجان غربی به خود اختصاص داده بود.

شهرستان مهاباد یکی از قطب های مهم گردشگری آذربایجان غربی است که هر سال به ویژه در تعطیلات نوروز و تابستان ، شمار زیادی از هموطنانمان ، این شهرستان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.