مساكن مهر شهرستان اروميه از 80 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ احمد اصغري مهر آبادي قائم مقام وزير و مجري ويژه در طرح مسكن مهر از مساكن مهر شهرستان اروميه بازديد كرد و در جريان روند اجراي پروژه ها قرار گرفت .

در شهرستان اروميه 15 هزار و 565 واحد مسكوني مهر در مناطق گلمان ، گلشهر ، ايثار و طرزيلو با پيشرفت فيزيكي 80/78 درصد در دست احداث مي باشد كه از اين تعداد 4 هزار و 574 واحد تحويل متقاضيان شده است . معاون وزير در اجراي طرح مسكن مهر با ابراز اميدواري افزود : كليه پروژه هاي مسكن مهر شهرهاي زير 25 هزار نفر و بالاي 25 هزار نفر استان ( به جز شهرهاي اروميه ، مهاباد و سردشت ) بايد تا پايان شهريور ماه سالجاري به اتمام رسيده و تحويل متقاضيان مسكن شود .

گفتني است احمد اصغري‌ مهرآبادي پس از بازديد از مساكن مهر اروميه، در قالب جلسه‌اي بر لزوم نظارت مستقيم و مستمر بر روند اجرايي طرح‌هاي مساكن مهر آذربايجان غربي تأكيد كرد.

تعداد واحدهاي مسكوني مهر آذربايجان غربي 51 هزار و 794 واحد مسكوني با پيشرفت فيزيكي 85 درصد مي باشد كه از اين تعداد 37 هزار و 364 واحد تحويل متقاضيان شده است كه پيش بيني مي شود تا پايان سالجاري پرونده مسكن مهر بسته شود

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.