داور بین المللی ژیمناستیک گفت: عبدالله جامعی درطول مسابقات چلنج کاپ قطر از نان و پنیربه عنوان غذای اصلی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل سال جاری عبدالله جامعی تنها مدال آور ژیمناستیک هنری کشورمان با هزینه شخصی و برای کسب آمادگی بیشتر به مسابقات چلنج کاپ دوحه قطر رفت که در نهایت از میان بیست و هفت ژیمناست، در رده هجدهم قرار گرفت.

طاهر علوی داور بین المللی کشورمان نیزکه با هزینه شخصی خود راهی این مسابقات شده بود روایت جالبی از حضور عبدالله جامعی در این رقابت ها دارد.

طاعر علوی به خبرنگار ما گفت: پرواز ما به قطر به گونه ای بود که باعث شد جامعی یک شب به طور کامل نخوابد. او تنها، بدون سرپرست، مربی و همراه به مسابقات دوحه آمده بود.

در طول دو روزی که در قطر بودیم او تنها نان و پنیر می خورد و اصلا متوجه نبود این میدان میدانی است که ژیمناست های حرفه ای در آن به رقابت می پردازند و باید با تغذیه مناسب، خود را برای رویایی با آنان آماده کند.

متاسفانه اجرای او ضعیف بود و یک سقوط از خرک نیز داشت که در نهایت باعث شد در جایگاه هجدهم بایستد. من به عنوان یک ایرانی تا جایی که می توانستم از او حمایت کردم اما داور، مربی و سرپرست هر کدام جایگاه خاص خود را دارند. اما فکر می کنم حضور جامعی در این رقابت ها ارزشمند بود.

وی ادامه داد: ما به عنوان خانواده ژیمناستیک با هزینه های شخصی خود در عرصه های بین المللی حضور پیدا می کنیم و از هزینه های خانواده هایمان چشم پوشی می کنیم تا پرچم و نام ایران را حفظ کنیم و برای کشورمان کسب آبرو کنیم. این موضوع برای ما راضی کننده است زیرا اعتقاد داریم انجام وظیفه می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود به شرفتان دلاور خودتون به فكر خودتون باشيد چون كسي به فكر شما نيست
آخرین اخبار