مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: تدریس در کلاس و مدارس دولتی نباید به کلاسهای خصوصی محول شود و این امر تخلف است.

فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص محول کردن تدریس به کلاسهای خصوصی از جانب کلاس و مدارس دولتی عنوان کرد: قطعا معلمان جزو با وجدان ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه هستند اما اینکه ممکن است تعداد کمی از آن‌ها این تخلف را انجام دهند، بعید نیست. 

وی افزود: قطعا آموزش و پرورش با این شیوه که معلمان در کلاس و مدارس دولتی درسی را ندهند و آن را به کلاسهای خصوصی محول کنند، موافقتی ندارد و هر زمان و مکان که با چنین پدیده‌ای مواجه شود با آن برخورد می‌کند و جلوی این کار را می‌گیرد.
 
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد:این پدیده، پدیده عامی نیست و در موارد بسیار نادر هم باید گفته شود که پسندیده نمی‌باشد،‌چرا که معلم خوب معلمی است که بتواند توانمندی‌های خودش را در کلاس درس برای همه دانش‌آموزان ارائه کند.
 
فاضل با بیان اینکه محول کردن تدریس به کلاسهای خصوصی غیر قابل قبول است در خصوص قانون جلوگیری از این موضوع اظهار داشت: قطعا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با کسانی که مغایر شئونات شغلی خود رفتار کنند، برخورد قانونی می‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: غیر از نظارت‌های دوره ای و موردی آموزش و پرورش برای پیگیری و برخورد با تخلف، درصورتی که فردی چنین تخلفی را گزارش کند بصورت موردی هم نظارت انجام می‌گیرد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
یعنی باور کنیم!
آخرین اخبار