در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

امتیازهای جنوبی در تیررس شهریار و دراگان

رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با دیدار تیمهای فولاد خوزستان و صبای قم پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب یک دیدار برگزار می شود که طی آن 2 تیم فولاد خوزستان و صبای قم مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

صبا و فولاد رویه ای متفاوت را در نیم فصل دوم  نسبت به نیم فصل اول پیش گرفته اند ، در حال حاضر پس از گذشت 23 هفته از رقابت های لیگ پانزدهم  فولاد با کسب 24 امتیاز در رده 12 جدول قرار دارد و نتایج مطلوبی را در دور برگشت لیگ برتر کسب کرده و خود را از منطقه خطر دور کرده است اما در سوی دیگر صبای علی دایی قرار دارد که یکی از ضعیف ترین تیم های دور برگشت بوده و با کسب نتایج ضعیف به رده نهم سقوط کرده است.

هر دو تیم سال ۹۴ را با باخت به پایان رساندند و برای اینکه بتوانند به وضعیت شان در جدول سروسامان دهند باید در بازی فردا پیروز شوند تا بتوانند عیدی خوبی را به هواداران خود اهدا کنند.

در این دیدار  دراگان اسکوچیچ از حضور روی نیمکت تیمش محروم است و نمی تواند از روی نیمکت شاگردان خود را هدایت کند ، دراگان به دلیل توهین و اعتراضات فراوان به داور دیدارشان مقابل تراکتور سازی در این دیدار محروم است، همچنین به غیر از دراگان ، علیرضا سلیمی- کورش بختیاری زاده (مربی) از تیم فولاد خوزستان و عبدالکریم اسلامی از صبای قم دیگر محرومان تقابل این 2 تیم هستند.

دیادر 2 تیم فولاد خوزستان و صبای قم از ساعت 19 امشب در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار