معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری هزار و ۵۰۰ گفتمان دینی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبری و پیگیری شعار سال اتاق فکری برای عملی کردن شعار سال در سازمان تبلیغات اسلامی لرستان ایجاد شده است.

وی افزود: سال گذشته در راستای تحقق شعار سال سازمان تبلیغات اسلامی لرستان جزء چهار استان برتر کشور شناخته شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به اعزام بیش از چهار هزار و ۳۰۰ روحانی مبلغ در لرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در محرم سال گذشته تعداد هزار و ۳۰۶ روحانی مبلغ لرستانی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اینکه حدود ۸۷۰ مبلغ مرد لرستانی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند افزود: در حوزه بانوان نیز ۷۶۰ نفر مبلغه حوزوی و سنتی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

وی به اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ گفتمان دینی حوزوی، دانشگاهی، دانش آموزی و مساجد در سال ۹۴ لرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی دانشگاه های استان لرستان گفتمان های دینی برگزار شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تمام کانون های فرهنگی و تبلیغی در استان فعال شده اند افزود: در حوزه مساجد نیز ۶۴۰ مسجد فعال در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام غلامی به فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اشاره کرد و افزود: امسال و در ایام دهه فجر ۱۵ محفل انس با قرآن در بخش های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی به وجود پنج دبیرستان صدرا با جذب ۲۰۰ دانش آموز در لرستان اشاره کرد و گفت: مدارس صدرای شهرستان های کوهدشت و نورآباد در ایام دهه فجر سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.