رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: تصادف رخ داده برای اتوبوس اسکانیا در محور همدان که از تهران عازم کرمانشاه بود مجروح نداشته است.

به گزارش خبرنگارتصادف اتوبوس اسكانيا در محور همدان  مجروح نداشته است گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی شاکری با اشاره به اینکه  خبرمجروحیت ۱۳ نفر در این حادثه کذب است، افزود: ساعت ٤ صبح امروز اتوبوس اسكانیا كه از تهران عازم كرمانشاه بود دچار نقص فنی از ناحیه ترمز شد.


وی ادامه داد: پس‌ازاین حادثه راننده، اتوبوس را به شیب‌راه فرار اضطراری جاده هدایت و متوقف کرد.
شاکری اظهار داشت: تا رسیدن مامورین پلیس  اتوبوس جایگزین، مسافران را به سالن هلال‌احمر در گردنه انتقال و توسط عوامل هلال‌احمرانتقال و اسكان موقت داده شدند.

وی با اشاره به اینکه دیروز که روز طبیعت بود  شاهد وقوع یک فقره تصادف در همدان بودیم بیان کرد:ساعت ۱۸:۳۰ جمعه در محور فرعی جوزان شهرستان ملایر یک دستگاه ماکسیما از جاده خارج‌شده و با یک کامیونت برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان  گفت :این برخورد موجب مرگ دختر ۱۷ ساله شد که علت وقوع این  حادثه تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده ماکسیما بود.

شاکری افزود: به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی، سرنشین خودروی ماکسیما از ناحیه سر با ستون برخورد کرد، که باید گفت این  بی‌احتیاطی ها در رانندگی موجب وقوع اکثر تصادفات  می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.