معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان گفت: در ایام نوروز امسال ۳۸ هزار و ۲۴۵ خانوار در ستاد تسهیلات و اسکان مسافران شهرداری همدان پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگاراسکان بیش از 38 هزار خانوار در اسکان مسافران شهرداری همدان گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی گفت: ستاد تسهیلات و اسکان مسافران شهرداری همدان از ابتدای آغاز مسافرت‌های نوروزی و از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین دایر بود.


وی افزود: در این مدت تعداد ۱۸۰۰ نفر شیفت در قالب ۴ شیفت ۶ ساعته به‌ شکل شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه و در این راستا ۱۰ هزار و ۸۹۹ نفر شیفت ساعت انجام‌وظیفه شد.

بیاناتی ادامه داد: در ستاد تسهیلات و اسکان مسافرین شهرداری همدان که در یادمان عین القضات همدانی مستقر بود خدمات‌رسانی در هر شیفت توسط راهنمایانی از شهرداری همدان، تشکل‌های مردمی و نمایندگانی از دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت‌کننده در امر اسکان مسافران صورت می‌گرفت.

بیاناتی یادآور شد: شهرداری در محیطی کاملاً فرهنگی، زیبا و با طرح‌هایی بدیع میزبان مهمانان، گردشگران و شهروندان بود و درمجموع ۳۸ هزار و ۲۴۵ خانوار معادل ۱۵۱ هزار و ۸۸۱ نفر را میزبانی کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.