مدیرعامل باشگاه استقلال با تاكید بر اینكه امتیازی بابت شكایت توزی از استقلال كسر نشده و این مسئله صحت ندارد گفت: بازی فردا برای ما مهم خواهد بود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینكه گفته می شود به دلیل شكایت توزی، بازیكن فصل های گذشته از استقلال امتیاز كسر شده اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست و شكایت این بازیكن نیز همانند بازیكنان گذشته است، درصدد هستیم تا اقدامات لازم را برای پرداخت مطالبات این بازیكن انجام دهیم و مشكلی در این زمینه وجود ندارد .البته باید بگویم سایر بازیكنان خارجی شكایتی از استقلال نكرده بودند و تنها نامه ای را برای دریافت مطالباتشان به فیفا ارائه كرده اند بنابراین وضعیت توزی نیز همانند سایر بازیكنان خارجی دیگر است.
 
وی ادامه داد :با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا در سریع ترین زمان، مطالبات این بازیكن را نیز همانند بازیكنان گذشته پرداخت می كنیم و باید بگویم برای پرداخت مطالبات توزی زمان تعیین نشده اما در هر صورت در اولین فرصت نسبت به پرداخت مطالبات این بازیكن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و باز هم می گویم امتیازی از استقلال كسر نشده است.
 
افشارزاده درباره بازی آبی پوشان با تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به محرومان و مصدومانی كه داریم امیدوارم بتوانیم بهترین عملكرد را در این دیدار از خود به جای بگذاریم، با همبستگی و فضای خوبی كه سرمربی و اعضای تیم در تیم حاكم كردند امیدوارم سربلند و موفق از زمین مسابقه بیرون بیایم و باید بگویم بازیكنان و كادرفنی هم قسم شدند تا در بازی فردا ٣ امتیاز را كسب كنند.
 
وی افزود :به نظر من بازی های باقی مانده لیگ سخت خواهد بود و تمامی این دیدار ها برای مهم است اما امیدوارم با روحیه خوب و بالای  بچه ها بتوانیم به موفقیت دست پیدا كنیم. 
 
افشارزاده در خصوص اینكه آیا باشگاه استقلال خانه ای را برای روزبه چشمی در نظر گرفته یا خیر توصیح داد: با توجه به اینكه منزل این بازیكن در كرج بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا منزلی برای وی در تهران تهیه كنیم تا چشمی بتواند به راحتی انجام فیزیوتراپی را در دستور كار خود قرار دهد و مشكلی نداشته باشد چرا كه این بازیكن از بهترین جوانان اینده دار تیم ما محسوب می شود. 

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینكه چه زمانی جلسه هیات مدیره تشكیل می شود اظهار داشت : هر زمان كه نیاز به برگزاری جلسه باشد انجام این كار را در دستور كار قرار خواهیم داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار