مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تاکید براین که شکست مقابل هاماربی سوئد در دیدار دوستانه از شایستگی های آبی پوشان کم نمی کند از حمایت کامل این باشگاه از روزبه چشمی در دوران آسیب دیدگی خبر داد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره عمل جراحی رباط صلیبی  روزبه چشمی هافبک استقلال گفت:متاسفانه ما یکی از بهترین و تاثیر گذار ترين بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی به مدت شش تا هفت ماه از دست دادیم اما باید بگویم خوشبختانه عمل جراحی چشمی با موفقیت انجام شده و امیدوارم با طی کردن مراحل درمانی به شکل مناسب این بازیکن به بهترین شکل به میادین مسابقات بازگردد. 

وی افزود:به چشمی اطمینان می دهم که باشگاه استقلال در زمان نقاهت این بازیکن به بهترین شکل در کنار وی خواهد بود و از هیچ تلاشی برای بهبود وی دریغ نخواهد کرد.

وی درباره دیدار دوستانه با هاماربی سوئد اظهار کرد:در ابتدا از حضور پرشمار هواداران ایرانی در ورزشگاه تله آره نا تشکر می کنم و بار دیگر آغاز سال جدید را به هواداران استقلال در سرتاسر دنیا تبریک می گویم.در مورد این بازی باید بگویم با وجود غیبت چندین بازیکن تاثیرگذار استقلال در دیدار با هاماربی ،تیم ما عملکرد خوبی داشت و با توجه به حضور نفرات نامدار و حرفه ای در ترکیب هاماربی،جوانان استقلال نتیجه خوبی کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:این شکست به هیچ وجه از شایستگی و ارزش های تیم بزرگ استقلال کم نمی کند چرا که تیم ما هم اکنون ضمن صدرنشینی در لیگ برتر به فینال جام حذفی نیز راه یافته و به طور حتم در ادامه این 2 رقابت نتایج بسیار خوبی کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار