پیغام کی روش در تولد 5 سالگی قراردادش با تیم ملی ایران

کی روش به مناسبت تولد 5 سالگی قراردادش در صفحه اجتماعی خطاب به هواداران خود مطلبی نوشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرمربی تیم ملی ایران در سالگرد امضای قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران در صفحه اجتماعی خود مطلبی نوشت که متن آن را در ذیل می خوانید:

دوستان عزیزم:
دقیقا 5 سال از زمانی که من به ایران آمدم می گذرد. من امضای قرارداد در دفتر وزیر ورزش را به خاطر می آورم.چیزی بی سابقه در زندگی حرفه ای من . یک افتخار.

در این 5 سال 61 مسابقه ملی انجام دادیم ، با 34 پیروزی ، 19 مساوی و 8 شکست . وقتی که من به ایران رسیدم ایران در رنکینگ فیفا در میان کشورهای آسیایی در رتبه چهارم بود اما در 3.5 سال گذشته همیشه رتبه اول بوده ایم. این شرایطی است که ما با قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه در کوالالامپور در 12 ایپریل روبه رو می شویم .

در روز اول آگوست 2014 من قرارداد جدیدی با تیم ملی ایران امضا کردم تا جولای 2018 . در همان ماه من برنامه تیم ملی مان را آماده کردم.در صفحه اول قرارداد می توانید ماموریت ها را بخوانید.

1- مرحله دوم جام جهانی 2018

2- یک تیم ملی متحد و متمرکز

3- آماده‌سازی منسجم و جاه‌طلبانه برای جام‌جهانی

4- یک دپارتمان فنی برای تیم ملی

5- یک زمین فوتبال

6- یک آکادمی تمرین

7- یکپارچگی فرهنگی و ذهنی تیم ملی


این طرح تیم ملی دوسال پیش تحویل داده شد. در اگوست سال 2014 . در زندگی تنها دوچیز غیرقابل برگشت وجود دارند. یک زمان و حرف هایی که می زنید.

از همه شما به خاطر حمایت از ما و تیم ملی در این سال ها تشکر می کنم .

کارلوس کی روش

پیغام کی روش در تولد 5 سالگی قراردادش



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
اقای کی روش،
همه ایران مدیون سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ شمایند، هرچند اول خدا بعد شما
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
مربیا ایران چه گلی زدن به سر تیم ملی.بابا به حرف ملت گوش بدید.کیروش تو دل مردم هست.بازی با آرژانتین و عراق را به یاد بیارید.اختلاف نبود بین بچه ها با دل و جون میجنگیدن.آقای اسدی.آقای قلعنویی .آقای درخشان سکوت کنید لطفا .کیروش ماله ملته.کیروش مارا ببر روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
کارلوس کیروش عزیر بعنوان یک ایرانی صمیمانه از شما تشکر می کنم و امیدوارم شرایط بگونه ای فراهم شود تا با درایت و همراهی شما به روسیه سفر کنیم. البته این را هم می دانم که قتح این قله نیازمند پشتیبانی و حمایت مسئولان فدراسیون خواهد بود. برای شما و تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و این را هم اضافه می کنم که با وجود شما بازی تیم ملی ارزش تماشا خواهد داشت.
آخرین اخبار