«مالیخولیا» مجموعه شعر منصوره میرفتاح توسط انتشارات عالم‌گیر رونمایی می‌شود.

منصوره میرفتاح، شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رونمایی از کتاب جدید خود گفت: کتاب شعر جدیدم با عنوان «مالیخولیا» که توسط نشر عالم‌گیر منتشر شده است، اوایل اردیبهشت ماه سال 95 رونمایی می‌شود. این کتاب مجموعه اشعار سپیدم را در بر می‌گیرد و عواید حاصل از این کتاب که نصیب بنده می‌شود، در اختیار مجموعه حامی معلولین جسمی حرکتی با عنوان «ساحل امید» قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: «هذیان‌های نیمه شب» نیز مجموعه قطعات ادبی و درددل‌های روزمره‌ام است که به انتشاراتی برای چاپ سپرده شده است. علاوه بر آن نگارش کتابم را با عنوان «چهره در قضاوت تاریخ» که دو سال پیش متوقف شده بود، دوباره از سرگرفته‌ام و هم‌اکنون در پروسه تولید قرار دارد.
 
این شاعر در خصوص انتشار ترانه‌هایش اظهار داشت: مجموعه ترانه‌هایم با عنوان «در شب رویا» توسط نشر محمد منتشر خواهد شد. هم اکنون به دلیل آنکه منتظر اتمام بستن قراردادم با خواننده‌ها هستم تا از آن‌ها برای انتشار ترانه‌ در قالب کتاب اجازه بگیرم،‌ زمان انتشار «شب رویا» مشخص نیست. 

این نویسنده تصریح کرد: کتابم با عنوان «تاریخ ترانه» در 2 جلد توسط نشر عالم‌گیر منتشر می‌شود. کتاب دیگرم با عنوان مجموعه «داستان پیامبران» نیز توسط انتشارات «راه و ماه» منتشر می‌شود. این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. این کتاب روایت تازه‌ای از داستان پیامبران است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار