۱۸۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: با اتمام زمان بازدید از نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول آمار بازدید کنندگان این نمایشگاه به ۱۸۰ هزار نفر رسید.

امیر سرتیپ دوم خلبان حمیدرضا آشنا با بیان اينکه در مدت ۱۲ روز برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول روزانه ۱۵ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند، افزود: در این مدت و در برخی روزها، شمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه به حدی بود که روزانه تا ۲۰ هزار نفر از شهرها و استان های مختلف کشور به پایگاه چهارم شکاری دزفول مراجعه می کردند.

وی گفت :حضور کاروان های راهیان نور در نمایشگاه هوایی امسال نسبت به نوروز ۹۴ از افزایش چشمگیری برخوردار بود به گونه ای که برخی از اعضای کاروان های راهیان نور برای چندمین سال برای دیدار از این نمایشگاه به دزفول سفر کردند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود: در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی نیز به نمایش درآمد.

امیر آشنا انجام پروازهای نمایشی هواپیماهای جنگی شکاری را از جمله جاذبه های نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول برشمرد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.