۵۰۰۰جهادگر بومی و اعزامی در مناطق محروم استان خوزستان فعالیت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) گفت: در تعطیلات نوروزی قریب به ۵هزار جهادگر بومی و اعزامی از تهران در بخش‌های مختلف عمرانی، علمی، پزشکی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی مناطق محروم خوزستان فعالیت می‌کردند.

علی حاجوی افزود: از 20اسفندماه94 اردوی جهادی قرارگاه امام رضا (ع) در شهرهای حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان، خرمشهر، اروندکنار، شادگان، اهواز و دزفول آغاز شد.

وی گفت: در این اردو چهار شهر هویزه، حمیدیه، اروندکنار و خرمشهر برای جهادگران محوری بودند، موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی به‌طور متمرکز در شهرستان خرمشهر دنبال شد که مشمول آموزش نحوه پرورش طیور و مشاغل خانگی برای بانوان بود.

دبیر ستاد اردوهای جهادی قرارگاه امام رضا (ع) افزود: گروه‌های پزشکی این قرارگاه به‌صورت متمرکز در بخش گمبوعه حمیدیه مستقر بود که شامل رشته‌های مختلف دندانپزشکی، عمومی، مامائی، پرستاری و دام‌پزشک بودند.

حاجوی گفت: جهادگران در بخش عمرانی تعمیرات مدارس، مساجد و منازل روستاییان محروم همچنین احداث تعدادی خانه برای ایتام نیازمند را در دستور کار خود داشتند که تا دو روز آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: خوشبختانه امسال کار جدی‌تر آغاز شد، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای استمرار این حرکت جهادی هستیم، درواقع تقویت و تشکیل گروه‌های بومی جهادی در استان خوزستان هدف عمده قرارگاه در حوزه استان خوزستان برای سال 95است که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.