به منظور روانسازی ترافيك و جلوگيری از بروز هرگونه حادثه برای شهروندان طرح ويژه انتظامی و ترافيكی در روز 13 فروردین اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس مركز اطلا ع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان "  گفت: از آنجا كه همه ساله براساس سنت ديرينه مردم در سيزدهم فروردين از منازل خود خارج شده و براي گذراندن اين روز به دامن طبيعت مي روند و به تبع با حجم بالايي از ترافيك در اين روز مواجه هستيم به همين جهت طرح ويژه انتظامي و ترافيكي در تمامي شهرستان هاي استان به اجرا گذاشته مي شود.

سرهنگ " غلامرضا شهرياری افزود: اين طرح از ساعت 6 و 30 دقيقه صبح جمعهتا پايان روز در تمامي مسيرهاي پرتردد و نقاط پرحادثه خيز و مسيرهاي منتهي به پارك ها و تفرجگاه ها به اجرا در خواهد آمد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: طرح مذكور در شهر اصفهان در حاشيه شمالي و جنوبي زاينده رود، پارك كوهستاني صفه، پارك جنگلي ناژوان، باغ فدك و ساير پارك ها و تفرج گاه ها اجرا مي شود كه با توجه به اعمال محدوديت هاي ترافيكي مقطعي در برخي از نقاط از تمامي رانندگان و شهروندان انتظار داريم تا همكاري لازم را با ماموران پليس راهور و گشت هاي انتظامي به عمل آورند.

سرهنگ شهرياري گفت: به رانندگان توصيه مي كنيم براي جلوگيري از انسداد راه و ايجاد راه بندان از توقف در محل هاي توقف ممنوع و پارك دوبله و همچنين توقف هاي بي مورد خودداري كنند.

وي با بيان اينكه ماموران پليس براي تامين امنيت و ارامش مردم در اين روز به حالت آماده باش كامل در آمده اند گفت: در اين زمينه گشت هاي ويژه پليس به صورت محسوس و نامحسوس در سطح پارك ها فعال هستند و ايستگاه هاي سيار پليس نيز در اكثر تفرجگاه راه اندازي شده است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل و يا مشاهده موارد مشكوك مي توانند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.