رئيس پليس راه استان كرمان از شروع طرح ترافيكي نوروزي 94 از 15 اسفند ماه سال جاري تا پايان روز 15 فروردين ماه 94 در استان كرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "احمد حجت آبادي" گفت طرح نوروزي سال 1394از 15 اسفند 93 تا 15 فروردين 94با تمامي امکانات وتجهيزات اعم از دوربين هاي کنترل سرعت و خودرويياجرا مي شود.

وي تصريح كرد: منظور از اجراي اين طرح حضور چشمگير وفعال كاركنان و تيم هاي عملياتي پليس راه در معابر برون شهري براي اجراي دقيق مقررات راهنمايي ورانندگي،برخورد قاطع با متخلفين از مقررات راهنمايي و رانندگي و جلوگيري از وقوع حوادث رانندگي ، كنترل دقيق وسايل نقليه حمل ونقل عمومي و مسافري در جاده ها براي ارتقاء ايمني و رضايتمندي مسافران است.

حجت آبادي ههچنينرسيدگي فوري به تصادفات و جلوگيري از تاخير در رسيدگي به تصادفات را با رعايت مفاد دستور العمل و ابلاغيه اخير مطابق ماده 18 قانون بيمه شخص ثالث از اهداف ديگر اين طرح دانست.

وي دلايل بروز حوادث جاده اي در ايام نوروزي سال 93 راعدم رعايت سرعت مجاز و نيزعدم رعايت فاصله طولي مناسب با وسيله نقليه جلويي ،سهل انگاري ، غفلت و قصور رانندگان از استفاده صحيح از راه، تخلف از مقررات رانندگي و عدم توجه به رعايت علائم راهنمايي و رانندگي سطح راه،نداشتن مهارت و اطلاعات لازم براي رانندگي در جاده ها، بعد مسافت شهرها و کويري بودن مسير راه که به خستگي و خواب گرفتگي رانندگان منتهي مي شود دانست و به شهروندان در رعايتاين موارد هشدار داد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اجرای ، طرح ، ترافیکی ، نوروز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.