در آستانه سال جدید و در راستای اجرایی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی 15دستگاه اتوبوس فرسوده که 100 درصد نوسازی شده بودند به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده شد.

فرماندار تبریز در مراسم را اندازی اتوبوس های نوسازی شده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: در آستانه عید نوروز در محدوده مرکزی تبریز به دلیل افزایش رفت و آمد مردم ترافیک سنگین است و مشکلاتی در حوزه حمل و نقل وجود دارد و با درخواست فرمانداری از اتوبوس رانی به منظور مدیریت این مشکلات امروز شاهد افزایش ناوگان اتوبوسرانی تبریز هستیم.

شهرتی فر افزود : با توجه به اینکه 25 درصد حمل و نقل عمومی با اتوبوس ها انجام می گیرد انتظار می رود با افزایش مداوم اتوبوس ها مشکلات موجود به تدریج برطرف گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز گفت: نوسازی اتوبوس های فرسوده تا 115 دستگاه ادامه خواهد داشت و سال آینده همه اتوبوس های نوسازی شده به همراه اتوبوس های جدید خریداری شده وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز خواهد شد و اتوبوس های فرسوده از ناوگان خارج می شود.

وی افزود در مجموع 14 میلیارد تومان برای نوسازی 115 دستگاه هرینه می شود.

گفتنی است: اولین گروه از اتوبوس های نوسازی شده بهمن ماه وارد ناوگان اتوبوسرانی شده بود و برای 15 دستگاه اتوبوس نوسازی شده حدود دو میلیارد هزینه شده است.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.