اسحاقی دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رقابت دو و میدانی‌کاران قم در مسابقات دو و میدانی چهار رده سنی قهرمانی کشور در سال جدید پیش بینی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فدراسیون دو و میدانی در سال جدید 39 رقابت داخلی و برون‌مرزی را برای دو و میدانی‌کاران کشورمان و در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال در مواد و رشته‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

اسحاقی دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: این رقابت‌ها شامل پیکارهای قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، مسابقات بین‌المللی و همچنین دو و میدانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، لیگ برتر دو و میدانی ایران، مسابقات منطقه‌ای و چند رویداد دیگر می‌شود.


وی افزود: ما تقویم سال جدید هیئت دو و میدانی قم را در هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم نهایی کرده‌ایم و پیش‌بینی ما رقم خوردن یک سال خوب و موفق برای دو و میدانی قم است.

دبیر هیئت دو و میدانی عنوان کرد: : کمبود امکانات و منابع مالی همچنان یکی از مشکلات بزرگ دو و میدانی قم است اما هیچ‌ زمان از بابت کاستی‌های موجود در این زمینه کار را زمین نگذاشته‌ایم و با عشق و علاقه و البته با سختی‌های زیاد برای موفقیت دو و میدانی قم تلاش کرده‌ایم اما نمی‌دانم واقعا تا چه زمانی توان این کار را داریم

وی تصریح کرد: در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری دختران و پسران دو و میدانی‌کار قم حضور در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در تهران را تجربه خواهند کرد، ضمن اینکه با فاصله حدود چهار ماه بعد از این رقابت‌ها، دو و میدانی‌کاران نوجوان قم وارد رقابت با برترین‌های دو و میدانی کشور می‌شوند در حالی که این پیکارها از سوی فدراسیون برای روزهای پایانی مرداد و اوایل شهریور در قم و رشت برنامه‌ریزی شده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اظهار کرد: مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور نیز از جمله میادینی است که در فصل بهار پیش‌روی برترین‌های دو و میدانی ایران قرار دارد و نمایندگان قم هر ساله در این رقابت‌ها موفق بوده‌اند و امسال نیز به دنبال کسب مدال با حریفان مسابقه می‌دهند.

در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا 2016 نیز میدان مهمی است که ما پیش‌بینی کرده‌ایم که محمدرضا فریدی در رشته 400 متر و 400 متر با مانع شانس بالایی برای همراهی تیم ملی کشورمان دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار