زیرپورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان رتبه نخست را در سال 94کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خحبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: روابط عمومی این اداره کل در آخرین ارزیابی سال ٩٤مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با کسب امتیاز کامل( یکصد امتیاز) موفق به کسب رتبه‌ی نخست در بخش زیرپورتال شد.

حسین ثابت قدم وحید افزود: روابط عمومی این اداره کل در تمامی دوره های ارزیابی که توسط مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت فصلی انجام می شود، توانست همچون ارزیابی سالهای گذشته، به‌عنوان استان برتر در بخش زیرپورتال در بین ٣١ استان کشور معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه اظهار داشت: میزان مشارکت خبری، تعامل با مخاطبان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، خدمات الکترونیک و به‌کارگیری امکانات جانبی در جهت ارتباط درست با مخاطبان، عناوینی هستند که در این بخش مورد ارزیابی قرارگرفته و امتیازات آن به زیرپورتال‌های استانی اختصاص می‌یابد.

یاد آور می شود: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در طی ٤ سال گذشته، همواره جزء رتبه‌های برتر ارزیابی مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش زیرپورتال بوده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.