آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان در نامه‌ای مشترک به سازمان ملل مدعی شدند آزمایش های موشکی ایران بدون توجه به قطعنامه شورای امنیت انجام شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان در نامه ای مشترک به سازمان ملل متحد ادعا کردند آزمایش های موشکی بالستیک اخیر ایران بدون توجه به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام شده است.

این چهار کشور غربی مدعی شدند آزمایش موشکی اخیر ایران شامل شلیک موشک های بالستیک بوده که به طور ذاتی قادر به حمل کلاهک هسته ای است. آنها همچنین نسبت به اظهارات مقامات ایران مبنی بر اینکه موشک های این کشور تهدیدی مستقیم برای رژیم صهیونیستی است ابراز نگرانی کردند.

این چهار کشور خواستار آن شدند که شورای امنیت سازمان ملل در مورد « واکنش های متناسب» به آزمایش های موشکی ایران گفتگو کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
تمام بدبختی کشورهای ابل قدرت داشتن حزب شیاطینی می باشد،حق آمریکا می باشدبعضی از مردم کافر آمریکا،به تطافی ژاپن ،موشک ابل قدرت بخورد، از کره شمالی برادر کره جنوبی بماند،مرگ بر کافران ومریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
امیدوارم تو این دعواهای سیاسی و تفرقه ها کشور را به فنا و نابودی ندهند . همین . والا دیگه خسته شدیم .
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
خوشبختانه کشوربزرگ ماازلحاظ منابع خدادی غنی ومساعدبرای پیشرفت درهمه زمینه هاست پس بایدهمه باهم متحدباشیم وخودروباورداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
همینه دیگه اون موقع که با کری قدم میزدن باید فکر اینجا رو میکردن جوونهای دانشمند مردم رو کشتن بعد م که همه چیز رو دادن الهی که آه علیرضا و ارمیتا دامن مقصرانو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
بیکاری ، رکود، تورم شاید از مشکلات اساسی در ایران باشد ، اما مگر همین غربیها تا قبل از توافق هسته ای نمی گفتند اگر اطمینان حاصل کنند که ایران دنبال سلاح هسته ای نباشد تحریمها را برمی دارند پس چرا بعد از اینکه ما به تمام تعهدات خویش عمل کردیم آنان دبه کردند و نه تنها به تعهدات خویش عمل نکردند بلکه تحریمهای جدید اعمال نمودند، دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است ، عربستان هم غلام حلقه بگوش اینان است، هرکس دل به روابط با آمریکا خوش کند یا دچار توهم است و یا مانند کبک سرش را زیر برف کرده، ما همچنانکه نیاز به اشتغال ، مهار تورم، رفع رکود و توسعه اقتصادی داریم چند برابر به توسعه نظامی نیازمندیم، اگر رعب و وحشت غرب و سایر جیره خواران آنان از قدرت دفاعی ، جسارت ، بی باکی و روحیه شهادت طلبی نیروهای نظامی ایران نبود یقیناّ وضعیتی شبیه لیبی و .... داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
بسلامتی روزیکه انقدر موشک بزنیم تو سر این صهیونیستا که کل دنیا از دستشون نفس راحت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
ما باید درست جا پای کشور مقتدر و آبرومندی مثل کره شمالی گذاشته و با اتکا به برادران چینی و روسها حتی به خوردن ساقه گیاه تن بدهیم تا بتوانیم همه را به زور به بهشت ببریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا آنها همه چیز دارند مشکل نیست ولی مایک موشک درست کردیم این همه غلغله راه افتاده این مسئله این را می رساند که آنان اصلا می خواهند ما نباشیم پس باید اتحاد و همدلی مان را افزیش و قدرتمان را توسعه دهیم و جلو این همه یاوه گو بایستیم مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
تنهاخواهشم ازمسولین اینه که شماها راه خودتان رابرید وبه گستاخی کشورهای غربی توجه نکنید .
آنهااول به مراکزهسته ای ایران ایرادگرفتندایرادبعدیشان موشکهای ایرانی بودوشک نداشته باشید درقدم سومشان ایران راازساخت هرگونه سلاح وخریدتجهیزات جنگی منع ومحکوم می کنند.
کشورومردم ایران هیچ نیازی به رفت آمدها وروابط دوستانه باآنهاندارند.ماباید درراه پیشرفت مملکت خودمان چه اقتصادی وچه امنیتی به مردم ومتفکران خودکشورمتکی باشیم .
به نظر من نتنها موشکهای پیشرفته بلکه بایددرزمینه هسته ای بمبهای هسته ای بسازیم وپیشرفت کنیم تا هیچ کشوری جرات گستاخی علیه ایران رانداشته باشد
عقب نشینی ایران درزمینه هسته ای دشمنان ایران روگستاخ ترکردتا حدی که کشوری به اسم جیبوتی هم برای ایران شاخ شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
کور شود هر آنکس که نتواند دید.................................... لبیک یا سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
فعلا که با گزافه گویی هر بلایی که دلشان می خواست بر سر ایران آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
جناب آقای ظریف لطفاً با لبخندهای همیشگی
عکس العملی نسبتاّ ظریف از خود نشان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
اصلا قابلیت حمل کلاهک داره به اونا چه ربطی داره اخه
Finland
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
من موافق موشک و موشک بازی نیستم از حکومت ایران هم دلی خوشی ندارم ولی عربستان و قطر و ترکیه صبح تا شب دارند سلاح میخرند و به تروریستها کمک میکنند ولی همین به اصطلاح داعیان جهان حرف نمی زنند سالهاست در منطقه جنگ افروزی میکنند اگر ایران را مورد شماتت قرار میدهید کشورهای دیگر را هم بابت جنگ افروزیهایشان سرزنش کنید ...لعنت به هرچی جنگه و جنگ افروزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
کاش مسؤلین ایرانی برای یکبار هم شده باور کنند که دشمنی آنها با ایران برای مصارف داخلی وتبلیغاتی نیست.تا حالا که کارهای آمریکا را توجیه می کردند و نام مصرف داخلی وانتخاباتی به آن می دادند.ایا اقدام بعضی ها در توجیه کارهای غربی ها مصرف انتخاباتی نداشت وندارد؟حداقل به حرف خداوند کریم در قرآن ایمان داشته باشید که با صراحت می گوید کفار خیر مسلمانان را نمی خواهند .و آنها از شما کینه وغضب در دل دارند .پس اعتماد به آنها و وفای به عهد در برابر نقض عهد آنها به فرموده ی حضرت علی بد عهدی با خداوند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
هرموشکی که توانایی حمل بالاتر از 500 کیلوگرم داشته باشه و برد آن بالای سیصد کیلومتر باشه بلقوه توانایی حمل کلاهک هسته ای رو داره بر این اساس اکثر موشک های برد بلند ایران توانایی حمل را دارند . اما طبق گفته دولت آنچه در برجام آمده اینه که برای حمل کلاهک هسته ای طراحی شده باشه که برای این کار طراحی نشده اند و اگر متن برجام غیر از این باشه پس وای به حال برنامه موشکی ما و بعد وای به حال خود ما که بعد از هسته ای نوبت صنعت موشکی مان خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
شما کشورهای امریکا انگلیس فرانسه و المان بخاطر ظلمهایی که در جهان مرتکب شده اید دچار وحشت درونی شده اید . از موشکهای ایران برای اسراییل نمی‌ترسید از بیدار شدن مردم خود وحشت دارید که سرنوشتی مثل صدام و قذافی برای شما رقم بزنند . اسراییل را بهانه کرده اید تا ترس خود را پنهان کنید . شما خود بهتر از هرکس دیگر میدانید که خودتان حکم نابودی خودتان را امضا نموده اید و ایران نیازی ندارد به کشوری حمله کند چون شماها به غیر از ایران دشمنان اشکار و پنهان بسیاری دارید و میدانید که انها بزودی انتقام جنایتهای شما را خواهند گرفت و در اخر هم میدانید دوستان و هم پیمانانتان برا ی شما قابل اعتماد نیستند ( نمونه ان جاسوسی ازیکدیگر که خود علامت بی اعتمادی است ) و روزی هم باید با انها بجنگید ( خداوند شما را به هم مشغول خواهد کرد و جنگتان فقط در بین خودتان سخت است )ولی ما با اعتماد به بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ره اعتماد داشته و داریم که در زمان جنگ تحمیلی صدام بر علیه ایران که شما با تحریک صدام ان را به ایران و ملت عراق تحمیل کردید ، فرمودند : این جنگ برای ما یک نعمت است ، البته جنگ شما هنوز ادامه دارد . ولی برای شما عذابی دائمی که خود را در ان غرق کرده اید . و در نهایت به شما میگوییم بیایید و به خداوند یگانه ایمان بیاورید و از اشتباهات خود توبه کنید ( خداوند بسیار توبه پذیر است )تا از عذاب دنیا و اخرت نجات پیدا کنید که خداوند خیلی سخت عذاب میکند و کسی از عذاب او نمی تواند فرار کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
کدام دشمن؟!
دشمن امروز ما بیکاری و مشکلات عدیده اقتصادیه!
دشمن واقعی ملت ایران عراقه که هزارها ایرانی رو به خاکو خون کشید!
دشمن واقعی ما عربستانه که از هیچ کاری علیه ایران کوتاهی نمیکنه و ما مرتب بهش می گیم کشور برادر!
کاش کمی با دید وسیعتری به مسایل بین الملل پرداخته میشد.
مسلما هر کشوری در دنیا به دنبال منافع ملت خودشه حالا چه امریکا چه هر کشور دیگری!
تنها و تنها راه سربلندی ایران عزیزمون در تعامل سازنه با تمام کشورهای دنیاست و باید پذیرفت که دشمنی با هیچ کشوری به خصوص امریکا به صلاح ما نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر تاریخ رو خوب بلد باشی متوجه میشی که همین سلاحهای کشورهای غربی ماننده امریکا ، آلمان ، فرانسه و غیره بود که صدام را مجهز کرده بودند و الان همین ها به صورت مستقیم از طریق بهانه های مختلف به ایران خسارت محض میزنند، این وسط صدام یک ابزار بود تا آنها بتوانند به مقاصد خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
تا حالا احترامشون راداشتیم ولی حالا دیگه دارن شکر زیادی میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
تا میتوانیم در قدرتمند کردن ایران کوشا باشیم امریست واضح ، ولی به نظر بنده هر چه قدر محرمانه بوده تا در اینده غافلگیرانه باشد بهتر است چرا که دشمنان ایران دنبال بهانه هستند که به ایران فشار بیاوردند ، ایا تحمل.فشارها کافی نیست که باز بهانه دست انها میدهیم کمی سیاست لازم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
بهانه موشکی نشد،صد بهانه دیگه میتراشند مثل حقوق بشر،حمایت از تروریسم و غیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
برنامه دشمنان انقلاب اسلامی کاملا معلومه و فقط هدفشون با این حرفا و کارا بهانه تراشی برای انجام ندادن تعهدات خودشون در قبال برجام نافرجام است و با این برنامه ها میخوان فشار بیشتری به ایران بیارن.ولی به کوری چشمانشون با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای روز به روز بر قدرت ایران عزیز افزوده میشه و ان شاالله به زودی زود نابودی اسرائیل و همه کفار را شاهد خواهیم بود.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آخرین اخبار