حضور در مناطق عملیاتی باعث شناخت فرهنگ ایثار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یکی از مسافران سرزمین نور گفت: بدون شک حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی و لمس رشادت و دلاوری رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی باعث آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و مقاومت خواهد شد.

امروز با گذشت 10 روز از آغاز سال نو باز هم شاهد حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی ایران در سرزمین نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم.

حضور جوانان در این کاروان‌ها و مسافرت به این مناطق از جمله نکاتی است که این‌روزها به وفور دیده شده و قابل توجه است.

یکی از این جوانان حاضر در یکی از یادمان‌ها با اشاره به تاثیر مناطق عملیاتی بر روحیات افراد افزود: حس بی‌وصف آرامش در این مناطق به انسان دست می‌دهد و همچنین رشادت و دلاوری‌های مردان این سرزمین برای هر بیننده‌ای تداعی می‌شود.

حسین احمدی گفت: سال گذشته نیز در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به این مناطق آمدم و آن‌قدر این حضور بر من اثر داشت تا که خانواده‌ام نیز امسال بسیار علاقه‌مند شدند تا در این یادمان‌ها و مناطق حاضر شویم.

وی با بیان اینکه این حضور خانوادگی آنچنان روی ما تاثیرگذار بوده که قطعا دوباره در سال آینده به این منطقه سفر خواهیم کرد، افزود: رشادت و دلاوری سربازان ایرانی در هشت سال دفاع جانانه آن چیزی را به ارمغان آورد که امروز با آرامش در هر نقطه‌ای از این سرزمین سیر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.