رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از زحمات فرماندهی انتظامي شهرستان شهركرد، در برخورد با پديده شوم مواد مخدر و سوداگران مرگ، قدرداني کرد.

ه گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در لوح سپاس سردار علي مؤيدي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از از زحمات سرهنگ دوم سيد روح الله موسوي فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد آمده است:

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در جهارچوب سياست هاي نظام و بر اساس راهبرد بي نظير امام راحل (ره)، اكنون پرچم دار مبارزه با مواد مخدر و در اين مسير، تأكيدات رهبر فرزانه انقلاب همواره چراغ راه و شاخص كار بوده است.
در اين مآموريت خطير، افسران و درجه داران آگاه، لايق و مسئول در برابر سلامت همه انسان ها، نقطه عطفي است كه بر اساس آن، آينده روشن و ايمن رقم خواهد خورد.
جناب عالي در سابقه خدمت پر افتخار خود اين برگ زرين را اندوخته ايد.
به همين منظور از همه تلاش و همت شما برادر بزرگوار در راستاي مبارزه با مواد مخدر و كوشش در به ثمر نشستن برنامه ها و رسيدن به اهداف و انجام ماموريت هاي اين پليس سپاسگزاري و قدرداني مي نمايم و سلامتي تان را در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج)، تحت ولايت و زعامت فرماندهي معظم كل قوا حضرت ايت الله خامنه اي (مد ظله العالي) از پروردگار دانا خواهانم.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار