فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با اقدامات صورت گرفته در نوروز امسال شاهد کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به سال قبل بودیم و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی ، سردار حسین اشتری صبح امروز در نشستی خبری در محل فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت:در نوروز امسال 5 تا 10درصد کاهش تلفات جاده ای ، و 10 درصد کاهش سرقت‌ها و جرایم که در برخی از استانها با کاهش 30 درصدی روبرو بودیم .

وی با اشاره به اینکه با آمادگی خوب نیروی انتظامی سال خوبی را در بحث کاهش جرایم خواهیم داشت افزود: با توجه به توصیه پلیس به مردم و هماهنگی با دستگاه قضایی، توانسته‌ایم در کاهش جرایم اثرگذار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای طرح نگهبان محله و پلیس افتخاری در سال 95گفت : اجرای این طرح ها تاثیر مستقیمی در کاهش جرایم داشته است وما در نظر داریم این طرح ها را گسترش دهیم.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه برای کاهش جرایم تمامی دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند افزود:برای کاهش جرایم صرفاً وظیفه برعهده نیروی انتظامی نیست و تمامی دستگاه‌ها باید کمک کنند.

وی گفت: استان خراسان رضوی در بحث کاهش جرایم، نسبت به سایر استانها رتبه مناسبی داشته است که با همت فرمانده نیروی انتظامی و کار جهادی و پیشگیری امیدواریم این کاهش ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت امروز در کشور مثال زدنی است و ما این امنیت را مرهون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.