دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد گفت: مسافران نوروزی یاسوج در بارندگی به موقع در مراکز اقامتی، کمپینگ ها، مدارس، هتل ها، سالن های ورزشی و بقاع متبرکه این شهر اسکان داده شدند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد حسین زاده افزود: با تدابیر اندیشیده شده و اقدام های لازم حدود 150 نفر از گردشگران نوروزی یاسوج برای اسکان به کمپینگ ها، مراکز اقامتی، سالن های ورزشی، بقاع متبرکه، هتل ها و مدارس این شهر هدایت و راهنمایی شدند.
وی بیان کرد: هیچ کدام از مسافران نوروزی یاسوج در بارندگی شب گذشته در پارک ها و یا فضاهای باز نمانده و همگی به موقع اسکان یافتند.
حسین زاده اظهار کرد: آمادگی کامل از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد در زمینه خدمات رسانی، پذیرش و اسکان مسافران نوروزی این شهرستان به ویژه در شهر یاسوج تا 15 فروردین 95 وجود دارد.
وی عنوان کرد: مسئولان و کارکنان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد آماده مقابله با مشکلات و حوادث احتمالی از جمله بارندگی و آبگرفتگی معابر عمومی در این شهرستان از جمله در شهر یاسوج هستند.
بارندگی حدود ساعت 20 یکشنبه شب در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج آغاز شد و بر اساس اعلام کارشناسان اداره کل هواشناسی این استان تا بعدازظهر امروز (سه شنبه) نیز ادامه دارد.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.