جانشین دبیر ستاد تنظیم بازار استان با تشریح اقدامات ستاد در توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در استان از آرامش بازار عید نوروز در استان خبر داد.

به گزاش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کامیار داهیم با اشاره به اقدامات انجام شده در پایان سال 94 در جهت تأمین و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز شب عید استان خصوصاً میوه و مواد پروتئینی و همچنین توزیع به موقع این اقلام در ایام تعطیلات نوروز را مهمترین عامل ثبات قیمت ها وآرامش بازار استان عنوان کرد .

مدیر کل دامپزشکی استان افزود : باتوجه به تمهیدات انجام شده در ماههای گذشته بیش از 2هزار تن پرتقال سورت شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب از استانهای شمالی و 7 هزارتن سیب در استان خریداری و ذخیره شده که به قیمت1800تومان در قالب طرح تنظیم بازار در سراسر استان توزیع می شود .

داهیم افزود: باتوجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان مقادیر کافی از گوشت مرغ وگوشت قرمز منجمد چندین برابر نیاز استان تأمین ودر سردخانه های شرکت پشتیبانی اموردام ذخیره سازی شده است که تاکنون 400 تن گوشت مرغ منجمد و 25 تن گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب توزیع شده که توزیع این اقلام تا 16 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت .

وی افزود: به لحاظ ورود میهمانان نوروزی و افزایش تقاضا ی گوشت مرغ توزیع مرغ درایام تعطیلات در دو نوبت صبح وعصر از طریق شرکت پشتیبانی امو دام استان و فروشگاههای مجاز به قیمت مصوب توزیع شده است که در صورت نیاز استانهای همجوار،آمادگی ارسال مازاد مصرف استان به استانهای همجوار هم برنامه ریزی شده است .

جانشین دبیر ستاد تنظیم بازار استان افزود 200 اکیپ بازرسی و نظارت بر توزیع و قیمت های بازار در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز نوروزی بازرسی و تخلفات مورد رسیدگی قرار می گیرند.

وی از مردم استان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه مردمی 124 گزارش تا در اسرع وقت پیگیری و اقدام لازم انجام گردد.

وی همچنین اظهار کرد : کلیه فروشگاه های مواد پروتئینی استان اعم از خرده یا عمده فروشی و حتی مردم همه می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی اموردام استان واقع در کیلومتر 3 جاده سلماس ساختمان شماره 2 جهاد کشاورزی استان هر میزان از نیاز مرغ منجمد خود را به قیمت 4500 تومان و گوشت قرمز منجمد را به قیمت 18 هزارو پانصد ریال خریداری نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.