مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت ائمه جماعات برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد این شهر اظهار کرد: امروزه مباحث فرهنگی مهم‌ترین رسالت و بزرگترین وظیفه دینی علما است چرا که دشمنان با استفاده از تمام ابزارها و امکانات در حال تهاجم و شبیخون فرهنگی هستند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مساجد ظرفیت مردمی بسیار خوبی هستند که با برنامه‌ریزی و هماهنگی می‌توان از این قابلیت به بهترین نحو استفاده کرد.
 
وی بر استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در ترویج روزافزون فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: چنانچه ائمه جماعات با شیوه‌های نوین علمی بتوانند جوانان و نوجوانان را جذب کنند، سرمایه‌گذاری مهمی برای آینده نظام انجام داده‌اند، چرا که تربیت جوانان و نوجوانان بر پایه دین و فرهنگ سرمایه مادی و معنوی مهمی برای آینده کشور به شمار می‌رود.
 
این مسئول با تأکید بر احیاء امر به معروف و نهی از منکر و فراهم کردن بستر همگانی شدن تذکر لسانی گفت: متأسفانه بسیاری از مشکلات فرهنگی به دلیل کم‌توجهی یا بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
 
برازش اضافه کرد: هرگونه بی‌توجهی یا کم‌توجهی نسبت به مسائل فرهنگی خسارات جبران‌ناپذیری به همراه دارد که باید مسائل فرهنگی بیش از پیش تقویت شود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.