رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات 12 فروردین سال 58 موجب تثبیت انقلاب اسلامی ایران شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین با تبریک سال نو و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: 12 فروردین امسال با میلاد حضرت زهرا(س) متقارن شده که باید برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این دو مناسبت برگزار شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: اقدامات عملی برای تحقق شعار سال از سوی مردم و دستگاه‌ها انجام شود.
 
وی بیان کرد: 12 فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و نهادینه شدن مردم سالاری دینی در کشور است و امام خمینی(ره) با بصیرت خود عنوان جمهوری اسلامی را برگزید که با این اقدام خطر انحراف در کشور از بین رفت.
 
این مسئول بیان کرد: جمهوریت انقلاب اسلامی به این معنا است که مردم با انتخابات خود در سرنوشتشان شرکت می‌کنند که در طول سی و هفت سال اخیر رأی مردم در اداره کشور تعیین کننده و اثرگذار است.
 
خاضع بیان کرد: اسلامیت جمهوری اسلامی به این معناست که تمام قوانین حاکم بر کشور بر مبنای دین مبین اسلام است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ولایت فقیه پایه و اساس نظام اسلامی و الهی است و حکومت و نظام اسلامی تأمین کننده زندگی مادی و معنوی مردم است.
 
وی با بیان اینکه نظام اسلامی زمینه‌ساز برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) است، اضافه کرد: رای قاطع 98.2 درصدی مردم در 12 فروردین سال 1358 تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی ایران را در پی داشت.
 
این مسئول بیان کرد: برای گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) هفته زن و همچنین 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران جلسه تحلیلی و تبیینی برای هر دو مناسبت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار می‌شود، ضمن اینکه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جشن روز 12 فروردین ساعت 10 صبح در پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود.
 
خاضع با بیان اینکه دستگاه‌ها در برگزاری این دو مناسبت مهم مشارکت کنند، گفت: اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌ها، صدا و سیمای مرکز استان، ادارات و نهادها برای حضور مردم در جشن‌های ولادت حضرت زهرا(س) و 12 فروردین انجام شود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.