فرماندار شهرستان بیله سوار از افزایش 28 درصدی گردشگران ورودی از پایانه مرزی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم گفت: آمادگی برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان در حد مطلوب وجود دارد.

وی علت افزایش آمار ورودی مسافران نوروزی امسال شهرستان بیله سوار را مطلوب و مساعد بودن شرایط جوی و وجود جاذبه هایی نظیر بازارچه مرزی بیله سوار ذکر کرد و افزود: با افزایش و رونق موج دوم مسافرت های نوروزی و با مساعدتر شدن هوا از امروز حجم انبوه مسافران نوروزی وارد شهرستان بیله سوار شده است.

فرماندار بیله سوار وضعیت اسکان ، اطلاع رسانی و ارایه خدمات سفر شهرستان را مطلوب و مورد قبول ارزیابی کرد و گفت: در تعطیلات چند روز گذشته خوشبختانه با وجود کثرت مسافرت نوروزی امسال ، حوادث جاده ای در شهرستان رخ نداده است.

حلیم گفت: بر اساس گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان 33 هزار و 115 تردد از پایانه مرزی بیله سوار مغان از 27 اسفند گذشته تا هفتم فروردین انجام شده که مجموع ورودی مسافران از پایانه مرزی شهرستان 15هزارو 274نفر می باشد که مسافران ورودی ایرانی از پایانه مرزی 5هزارو 254نفر و مسافران ورودی خارجی از این پایانه نیز 10هزارو110نفر اعلام شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.