فرماندار مریوان گفت: به دلیل طغیان و بالا آمدن سطح آب رودخانه و سهل انگاری سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری استیشن، دو نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد فلاحی گفت:متاسفانه ، به دلیل طغیان و بالا آمدن سطح آب رودخانه و سهل انگاری سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری استیشن، هنگام عبور از عرض رودخانه 'کلین کبود' ، مادر و فرزند خردسالش غرق شدند.

وی افزود: با تلاش غواصان و امدادگران پدر و دختر خانواده در این حادثه نجات یافتند اما متاسفانه مادر 28 ساله و فرزند پسر 9 ساله جان خود را از دست دادند.

فرماندار مریوان بااشاره به اینکه در این بارندگی ها بیشترین خسارت در بخش راه و محورهای ارتباطی بوده است ، بیان کرد: به تاسیسات زیر بنایی راه های اصلی و مواصلاتی، آب و کشاورزی نیز خسارت وارد کرده است و بررسی های کارشناسی برای برآورد نهایی خسارات همچنان ادامه دارد.


وی ادامه داد: بارش باران در مریوان موجب آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه ها، اختلال در ترافیک جاده ای و مسدود شدن راه های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شده است.


فلاحی در پایان گفت: جلسه ستاد بحران شهرستان مریوان تشکیل شده است و نیروهای امدادی و خدمات رسانی در حال آماده باش کامل هستند و تلاش برای پاکسازی و بازگشایی مسیرهای بسته ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.