از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از 82 حادثه امداد رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته در مدت 10 روز از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ( از 26 اسفند ماه) تعداد 52 حادثه جاده ای، دو حادثه برف و کولاک و 20 مورد ارائه خدمات حضوری در محل پایگاه های امداد و نجات بین شهری، چهار مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد کوهستان و یک مورد رانش زمین در استان ثبت شده که حوادث جاده ای بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

حسن شکوری نسب افزود: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با 31 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی و با بهره مندی از 240 نیروی نجاتگر آموزش دیده تمامی جاده های اصلی و فرعی را پوشش امدادی داده که این میزان با پوشش هر 20 کیلومتر یک پایگاه در طرح نوروز امسال انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروز امسال 139 تیم امدادی با 362 نفر نیرو عملیاتی و 90 دستگاه آمبولانس در حوادث به وقوع پیوسته خدمات امداد و نجات و چهار مورد رهاسازی مصدومان را ارائه کرده است.

شکوری نسب افزود: تعداد 62 نفر از مصدومان حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 36 نفر نیز از فضاهای اسکان اضطراری پایگاه ها بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهارداشت: در 10 روز شروع طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی به بیش از 19 هزار مسافر خدمات پیشگیرانه، ایمنی و مناسبتی ارائه داده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.