خدمات‌رسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به 140 هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا روز هشتم فروردین به بیش از 140 هزار مسافر نوروزی خدمات ایمنی و سلامت ارائه شده‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود مثنوی با اشاره به خدمات جمعیت هلال‌ احمر در ایام نوروز، افزود : جمعیت هلال‌ احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز هم‌پای سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های نوروزی در خدمت مسافران است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر به مسافران نوروزی از 26 اسفندماه آغاز شده است، عنوان داشت: تا روز هشتم فروردین به بیش از 140 هزار مسافر نوروزی خدمات ایمنی و سلامت ارائه شده‌ است.

وی افزود: قریب به 30 هزار نفر از مسافران از خدمات خیمه‌های نماز، ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک بهره‌مند شده‌اند.

مثنوی با اشاره به این مطلب که بیش از 290 هزار اقلام فرهنگی، اطلاع‌رسانی، آموزشی و نقشه‌ها و بروشورهای معرفی استان بین مسافران توزیع شده است، گفت: در بحث امداد و نجات نوروزی تاکنون امدادگران ما 49 حادثه را پوشش داده و به 41 نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: عمده حوادث متاسفانه در بحث حوادث جاده‌ای بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد با متذکر شدن این مطلب که 90 مورد اسکان اضطراری در سطح استان داشتیم، ابراز کرد: در طرح داوطلب‌یار امداد و نجات که با حضور پزشکان و پرستان داوطلب جمعیت هلال‌ احمر برگزار می‌شود، بیش از 1200 نفر از خدمات داوطلبانه این عزیزان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: به امید خداوند تا پانزدهم فروردین ماه و تا پایان سفرهای نوروزی این طرح‌ها ادامه خواهد داشت و در خدمت مسافران نوروزی خواهیم بود.

مثنوی با اشاره به تعداد پست‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: 41 پایگاه ثابت، سیار و موقت در سطح استان در ایام نوروز در سه بخش خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: 14 خیمه نماز، 14 ایستگاه سلامت، 14 فضای دوستدار کودک و 14 چادر فرهنگی با فعالیت بیش از 900 عضو داوطلب، امدادگر و جوان تا پایان نوروز به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.