قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار گفت: از 27 اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از 200 هزار نفر مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشورمان وارد منطقه آزاد چابهار شده‎اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛نصیر بارکزهی اظهار کرد: بندر زیبا و اقیانوسی چابهار در ایام بهار ضمن داشتن اقلیمی مناسب و صدها مکان تفریحی، تاریخی و گردشگری یکی از مقاصد سفرهای نوروزی هزاران مسافر و گردشگر است که در سال جاری، ورود مسافران رشد فزاینده‌ای داشته است به طوری که از 27 اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از 200 هزار نفر مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشورمان وارد این منطقه شدهاند.

وی گفت: افزایش کمی و کیفی برنامههای نوروزی با هدف تأمین رفاه حال مسافران و ثبت خاطره‌ای خوش از سفر به سرزمین همیشه بهار، رضایتمندی میهمانان نوروزی را در پی داشته است.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار ادامه داد: ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به چابهار، حجم بالای تردد در معابر سطح منطقه، حضور انبوه گردشگران و استقبال کم‌نظیر آنها از برنامه‌ها و خدمات تفریحی، اقامتی و رفاهی، منعکس کننده عملکرد و تلاش شبانه‌روزی همکاران در ستاد نوروزی خدمات سفر منطقه آزاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار