رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجانگفت: در طرح نوروزی امسال876موردمآموریت انجام شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ زراعتچی افزود:از آغاز طرح نوروزی تا کنون۸۷۶ ماموریت شهری،جاده ای و بین مراکر درمانی انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: از کل تعداد ماموریت های انجام شده،۵۴۷ ماموریت شهری،۳۰۲ ماموریت جاده ای و ۲۷ ماموریت بین مراکز درمانی بوده است.
زراعتچی تعداد ماموریت های غیر تصادفی در این بازه زمانی را ۶۶۵ مورد عنوان کردو یاد آورشد: در این راستا ۳۹۲ مصدوم به بیمارستان اعزام شدند و از این تعداد ماموریت غیر تصادفی در استان،۴۶۶ ماموریت شهری،۱۷۷ مورد ماموریت غیر تصادفی جاده ای و ۲۲ مورد ماموریت غیر تصادفی بین مراکز درمانی بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان به تعداد ماموریت های تصادفی طی طرح نوروزی تا به امروزدر استان زنجان اشاره کردو گفت:۲۱۱ مورد ماموریت تصادفی انجام شده که از این تعداد ۸۱ مورد ماموریت تصادفی شهری،۱۲۵ مورد جاده ای و پنج مورد بین مراکز درمانی بوده است.
وی با بیان اینکه کل نیروهای این مرکز در ایام نوروز آماده باش هستند عنوان کرد: در استان زنجان ۴۷ پایگاه فعال است که این تعداد پایگاه جاده ای و شهری هستند.
زراعتچی تعداد افراد حاضر در هر پایگاه‌ اورژانس استان زنجان را ۶ نفر عنوان کردو افزود: بیش از ۳۰۰ نفر طی ایام نوروز در بخش اورژانس به مسافران خدمات‌رسانی می کنند.
وی ادامه داد:۱۰ پایگاه سلامت در محورهای استان زنجان در ایام نوروز فعال است و این پایگاه اقدامات اولیه نسبت به تست سلامت مانند تست فشار خون و قند خون را برای مسافران انجام می دهند.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.