نمایشگاه آثار نگارگری ایرانی اسلامی سید رضا اصل نجفی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) بر پا می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسول روابط عمومی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نمایشگاه برگزیده آثار "نگارگری ایرانی اسلامی" سید رضا اصل نجفی فرد به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) وعید سعید نوروز در "نگارخانه" خانه هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی زنجان برگزار می شود.
نجفلو افزود: این مجموعه شامل 17 اثر نگارگری است و جدیدترین اثر استاد نجفی با عنوان " شفاعت حضرت فاطمه زهرا(س)" در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی با بیان اینکه: این نمایشگاه از هفتم الی 15 فروردين دایر خواهد بود، افزود: بازدید کنندگان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 4 عصر تا 8 شب از این نمایشگاه بازدید نمایند.
غلامرضا نجفلو اعلام کرد: نگارخانه ، خانه هنرمندان زنجان واقع در؛ خيابان خواجه نصيرالدين طوسي، کوچه توفيقي (جنب موزه شهدا) واقع شده است افزود: امکان بازدید از آثار فاخر هنرمندان صنایع دستی زنجان نیزدر این مکان فراهم شده است.
وی اضافه کرد:تعداد آثار به نمایش گذاشته شده 17 عدد تابلو است که از این تعداد 5 عدد تابلو برگزیده کارهای هنرجویان می باشد .
 این نمایشگاه به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان و مشارکت شهرداری برپا شده است.
لازم به ذکر است سید رضا اصل نجفي روز پنجشنبه مورخ 12 فروردين 1395 از ساعت 4 بعد از ظهر در نگارخانه حضور خواهند داشت، علاقمندان مي توانند جهت ارتباط مستقيم و کسب اطلاعات و توضيحات بيشتر در تاريخ و ساعت ذکر شده در محل نمایشگاه حضور یابند.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: نمایشگاه ، آثار ، هنر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.