متولیان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌های قرآنی مشارکت کنند

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های فرهنگی استان برای اجرای برنامه‌های قرآنی مشارکت کنند.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین علی‌نسب افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت قرآنی است و باید در راستای تحقق آموزه‌های قرآنی بیش از پیش تلاش شود.
 
 رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه‌های قرآنی متعددی در استان اجرا شد، بیان کرد: برنامه‌های قرآنی برای سال جدید در نظر گرفته شده که برای اجرای آنها با مشکلات مواجه هستیم، لذا نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان در این خصوص مشارکت کنند.
 
وی اضافه کرد: 350 خانه قرآنی فعال در سطح استان وجود دارد که آموزش 10 جزء قرآن کریم برای 100 حافظ از مهم‌ترین برنامه‌های دارالقرآن کریم استان در سال 95 است.
 
این مسئول خواستار تقویت کمی و کیفی خانه‌های قرآن در استان شد و بیان کرد: مشکلات اعتباری از مهم‌ترین دغدغه حوزه قرآنی تبلیغات اسلامی است که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استان برای جبران این مشکل اقدام اساسی انجام دهند تا شاهد برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های قرآنی در سال 95 باشیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.