نماينده ولي فقيه دركاشان و امام جمعه این شهر ستان گفت: نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نشأت گرفته از بطن كتاب و سنت و سيره ائمه معصومين است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، آيت‌الله‌عبدالنبی نمازی شامگاه شنبه هفتم فروردین در ديدار نوروزي با مديران دستگاه‌های اجرایی و  اداری كاشان در حسينيه علي اكبر(ع) اين شهرستان گفت: نامگذاري سال 95 به عنوان ‹‹ اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل›› نشأت گرفته از بطن كتاب و سنت و سيره ائمه معصومين است.
وی،اقتصا مقاومتی را بر اساس روایات كمال بر پايه بصريت ديني، پايداري در برابر سختي ها، عقل معاش داشتن و تدبير چگونه زندگي كردن دانست و گفت: تدابير رهبر معظم انقلاب در سال گذشته تنها در شعار، چاپ بنرها، برگزاری همايش و سخنراني بسنده شد و دستاوردی نداشته و فاصله زيادي بين تدابير ولايت و عمل ما است.
به‌گفته‌وی، اقتصاد مقاومتي ابزاري براي مقابله با تحريم‌ها همان چیزی که از صدر اسلام تا كنون وجود داشته است
نماينده ولي فقيه دركاشان، با اشاره به چهار سال محاصره اقتصادی اصحاب پيامبراكرم(ص) در شعب ابي‌طالب به عنوان تحریم گفت:سياست جبهه نفاق پراكنده كردن مردم از اطراف پيامبر(ص)باتحريم‌ها بود همانط ور که امروز نیز دشمنان نظام با تحت فشار قراردادن مردم و بروز مشكلات معيشتي میخواهند آنها را از انقلاب اسلامي و ولايت دوركردن کنند.
آيت‌الله‌‌ نمازي افزود: ملت ايران، ملت عاشورايي با تربیت فرهنگ و مكتب كربلا و شعار "هيات من الذله" و پيام "هل من ناصر ينصرني" امام حسين(ع) است که در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها مقاومت و پایداری می‌کند.
وی، اداره كشور و برنامه‌ريزي براي تحقق تدابير مقام معظم رهبری را تاکید کرد و گفت: شرح صدر، شرط اول مديريت توحيدي جامعه اسلامی در سایه نعمت بزرگ ولایت است.
به‌گفته‌وی، حل مشكلات اقتصادي نیزنيازمند اراده و تصميم، ثبات قدم، همفكري، هماهنگي است،
آيت‌الله‌نمازي، افتخار بزرگي براي ملت ايران است كه تحت رهبري يك فقيه جامع الاشرايط، شهيد زنده و سلاله رسول خدا(ص) هدایت می‌شود تنها رهبري در دنيا كه صالح و سالم و اهل تقوا و شجاع است و براي هيچ كس جز خدا حساب باز نمي‌كند.
وي افزود: برخي از تحليل‌گران غربي در سال گذشته عليرغم دشمني با اسلام و نظام اسلامي ايران در رسانه هاي غربي اعتراف كردند، آيت الله خامنه اي تنها رهبرجهان است كه مجاهد و شجاع و محبوبيت دارد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.