شهرستان تیران و کرون میزبان بیش از یک هزار و 200 نفر مسافر نوروزی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت:این تعداد مسافر نوروزی در مدارس، بقاع متبرکه، میهمانسراها و پارک های شهرستان تیران و کرون اسکان یافتند.

محسن مظاهری با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار مسافر در ایام نوروز از محوهای مواصلاتی شهرستان تیران وکرون تردد داشته اند افزود: تعدادی از این مسافران با اقامت کوتاه در این شهرستان از جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی تیران و کرون دیدن کردند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه امنیت و سلامت در این شهرستان گفت: ایستگاه امنیت و سلامت در روستای تقی آباد و یک پایگاه گردشگری و مسافران نوروزی در سه راه سد زاینده رود برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران ایجاد شده است.

منطقه های گردشگری چشمه مرغاب، چشمه احمدرضا، آستان مقدس امامزاده سید سرالدین(ع)، آستان امامزاده احمد(ع) و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) کوهان از جمله مکان هایی هستند که بیشترین بازدید کننده را در ایام نوروز داشته اند.

شهرستان تیران و کرون در 60 کیلومتری غرب شهر اصفهان واقع شده و در مسیر شهرستان های اصفهان، فریدن، نجف آباد، چادگان و استان چهار محال و بختیاری قرار دارد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.