مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از اجرای طرح استقبال ایمن از بهار در راستای تامین ایمنی شهروندان و مسافرین نوروزی از 25 اسفند94 تا 15 فروردین 95 خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان،سید مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگاران گفت: استقرار  اکیپ های موتوری و خودرویی به‌صورت شبانه روزی در محدوده اماکن اسکان مسافرین نوروزی، پارک ها، حسینه ها، آزاد راه امیرکبیر و محل پارکینگ های خودرویی اطراف باغ فین و خانه های تاریخی از اقدامات طرح استقبال ایمن از بهار است.

وی با تاکید بر استقرار اکیپ سیار آتش نشانان کاشانی در ایام نوروز 95 گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در ايام تعطيلات نوروزی با اجرای این طرح و برنامه‌ریزهای انجام گرفته در حالت آماده باش هستند تا در صورت حوادث احتمالی، در اولین فرصت به یاری هموطنان بشتابند.

به‌گفته‌وی،بازدید و گشت ویژه کارشناسان سازمان آتش نشانی از محلهای اسکان مسافران نوروزی و منازل استیجاری خانه مسافر، بازدید از نحوه ایمنی و رعایت محل نصب ایمن چادرهای مسافرتی، تجهیزات مسافرین و نیز ایمنی محل، بررسی و ارائه موارد ایمنی مربوط به پیشگیری از بروز خطرات احتمالی تعدادی از اقدامات دیگر این طرح است.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود:شناسایی، بررسی و کارشناسی ایمنی مکانهای تجمعی مسافرین نوروزی در سطح شهر از جمله مراکز مذهبی، تاریخی، پارکها، مراکزتجاری، مدارس، موزه، خوابگاههای دانشجویی، شهربازی و هتل ها از دیگر اقدامات سازمان برای پیشگیری از خط رات احتمالی و وقوع حوادث و حرائق است.

مجدالاشرافی تصریح کرد:پیش بینی اقدامات ویژه در این مراکز جهت پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی، آتش سوزی، انفجار و تامین تجهیزات ایمنی این مراکز، کنترل ونظارت بر وضعیت ایمنی مکانهای اسکان و کمپ های مسافران نوروزی و آموزش ایمنی با هدف پیشگیری و کنترل حوادث و سوانح با مشارکت شهروندان، مسافرین و مسئولین اماکن در محل اسکان از دیگر خدمات است.

وی، چاپ برشورهای حاوی نکات ایمنی در سفر با تیراژ 5 هزار  نسخه و توزیع در سطح شهر، طراحی وچاپ بنر جهت نصب در استند و معابر اصلی شهر، نصب پوستر با موضوعات ایمنی در سفر و تلفن های امدادی در محل های اسکان، پوشش خبری برخی اقدامات و حوادث پس از عید در این مدت و ارسال برای اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح استقبال ایمنی از بهار است.

آماده‌باش نوروزی آتش نشانان کاشانی با طرح


آماده‌باش نوروزی آتش نشانان کاشانی با طرح


آماده‌باش نوروزی آتش نشانان کاشانی با طرح

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.