مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به مناسبت نوروز گفت‌وگوی متفاوی با ما داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   بهرام افشارزاده از چهره‌های موفق سال 1394 بود. پس از دو فصل ناکامی استقلال در لیگ و جام حذفی که ناراحتی هواداران پرشمار این تیم را در پی داشت، افشارزاده با مدیریت خوب خود و تغییراتی که در کادر فنی استقلال و دیگر اعضای این مجموعه داد، تیمش را فینالیست جام حذفی دید.

 حالا اگر آبی‌ها فاتح جام حذفی شوند، با هفت عنوان قهرمانی در این جام، پرافتخارترین تیم کشورمان در جام حذفی خواهند شد.

گفت‌وگوی نوروزی ما را با مدیرعامل آبی‌ها در ادامه می‌خوانی؛

*سال 94 چگونه گذشت؟  

سالی پر از بحران و سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم که در پایان سال و پس از جنگیدن با تمام این بحران‌ها، عملکرد موفقی داشتیم و استقلال بالاتر از همه تیم‌ها در صدر جدول قرار گرفت. 

*چه خاطرات تلخ و شیرینی از سالی که گذشت دارید؟ 

شکست‌های استقلال در سال 94 خاطرات تلخ من به شمار می‌آیند. بهترین خاطره‌ام...

*بهترین عیدی‌تان را از چه کسی گرفتید؟ 

(با خنده) شاید باورتان نشود اما تا حالا از کسی عیدی نگرفتم اما تا دلتان بخواهد عیدی دادم. امیدوارم امسال یک عیدی خوب بگیرم. 

*با برگزاری دیدارهای لیگ برتر در تعطیلات عید نوروز موافقید؟ 

خیر به هیچ وجه، نوروز عید باستانی ایرانیان است و در تعطیلات نوروز طبق سنت دیرین، همه به دیدار اقوام و آشنایان خود می‌روند. بازیکنان فوتبال هم پس از یک سال حضور مستمر در بازی‌ها، تمرینات و اردوهای مختلف، باید از این فرصت استفاده کنند و به دیدار نزدیکانشان بروند. 

*بدترین خاطره شما از سالی که گذشت چه بود؟

بدون شک از دست دادن رضا احدی، همایون بهزادی و جواد رفوگر که درگذشت هرکدام ضایعه بزرگی برای ورزش ایران به حساب می‌آید. 

*و بهترین خاطره... 

پیروزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران که برگ زرینی از تاریخ کشورمان را ورق زد. همچنین صدرنشینی استقلال در پایان سال 1394 که لطف خاصی داشت و کمی از خستگی سال گذشته را برطرف کرد. 

*سخت‌ترین تصمیمی که سال گذشته گرفتید چه بود؟ 

(کمی مکث می‌کند) راستش را بخواهید کنار گذاشتن کرار از استقلال. من هیچوقت نمی‌خواستم این پسر (کرار جاسم) از استقلال جدا شود اما متاسفانه فضایی به وجود آمد که ناچار شدم چنین تصمیمی بگیرم. 

*چه برنامه‌ای برای استقلال سال جدید دارید؟ 

من همیشه خود را خدمتگزار جامعه ورزش می‌دانم و در سال جدید هم می‌کوشم تجربیاتی را که با لطف خدای بزرگ به دست آوردم در اختیار دیگران قرار دهم. امسال هم با همه وجود در خدمت استقلال خواهم بود و برای قهرمانی این تیم از هیچ خدمتی فروگذار نمی‌کنم. در سال جدید با همراهی همه اعضای مجموعه استقلال از مدیریت، کادر فنی، تدارکات و بازیکنان گرفته تا هواداران عزیزمان، سعی می‌کنیم تا قهرمانی در هر دو جام (لیگ برتر و حذفی) را به ویترین افتخارات استقلال اضافه کنیم.

*استقلال مدل 94 را دوست دارید یا 93؟ 

بدون شک استقلال 94، چون تیم بهتر، یک‌دست‌تر و بدون حاشیه‌تری داشتیم و هفته‌ها هم در صدر جدول بودیم که این صدرنشینی تا کنون هم ادامه دارد. 

*کدامیک از سین‌های سفره هفت‌سین نوروزی را بیشتر دوست دارید؟ 

سمنو، چون یادگار پدربزرگم است. یادم می‌آید همیشه روزهای 13 به در ،بساط سمنوپزان در حیاط خانه ما به راه بود و پدربزرگم خیلی برای پختن سمنو تلاش می‌کرد. هر سال 50 کیلو گندم می‌گرفتیم و به نیت نذر حضرت فاطمه زهرا (س) در حیاط خانه قدیمی‌مان سمنو می‌پختیم. یادم می‌آید سمنوپزان ما 24 ساعت طول می‌کشید و بعد از طبخ ،آن را بین در و همسایه و دوست و آشنا تقسیم می‌کردیم.  
 
*به نحسی عدد 13 اعتقاد دارید؟ 

نه من اصلاً به نحسی اعتقاد ندارم. 13 هم مثل بقیه اعداد است. متاسفانه این از باورهای غلط رایج بین برخی طیف‌های جامعه است که پایه‌ای ندارد. 

*و اگر از شما بخواهند دروغ 13 بگویید، چه دروغی می‌گویید؟

من از دروغ متنفرم. هیچگاه دروغ نمی‌گويم ، حتی اگر اسمش به قول شما دروغ 13 باشد! (می‌خندد)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
,واقعا دروغ شاخ دار را ببینید که اقا می گه من اصلا دروغ نمی گم این بزرگترین دروغی است که تا حالا شنیدم
آخرین اخبار