عضوهيئت مديره كانون عالی كارفرمايان كشورگفت:ازآنجايی كه هزينه های زندگی درپايتخت با ساير استان ها متفاوت است به همين دليل تهران به عنوان پايلوت برای افزايش درآمددرنظرگرفته شده است.

هزينه های زندگی در تهران، پايلوت افزايش حقوق تمامی كارگران استاصغر آهنی ها عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در خصوص افزايش حقوق و دستمزد كارگران، به مسائل متعددی از جمله، مشكلات عديده كارگران برای امرار معاش، برنامه های دولت برای كاهش تورم و اقتصاد حاكم بر كشور توجه شده است.

وی گفت: بر همين اساس در طول برگزاری جلسات شورای عالی كار تمامی اين مسائل بررسی و مورد بحث قرار گرفت.

عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان كشور ادامه داد:در همين راستا و با توجه به در نظر گرفتن شرايط هر 2 گروه، افزايش 14 درصدی دستمزد برای سال 95 به تصويب 3 ضلع شورای عالی كار رسيد.

آهنی ها با اشاره به اينكه افزايش 14 درصدی عدد معقولی است، بيان كرد: اين ميزان افزايش دستمزد برای تمامی كارگران در سراسر كشور در نظر گرفته شده 2است.

وی افزود: اما از آنجايی كه هزينه های زندگی در پايتخت با ساير استان ها متفاوت و بيشتر است به همين دليل تهران به عنوان پايلوت برای افزايش دستمزد در نظر گرفته شد و بر همين اساس می توان گفت كه اين افزايش در استان های كشور مناسب و معقول است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار