کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر، شکست از چین و ناکامی در صعود مستقیم به المپیک ریو را تلخ‌ترین خاطره سال گذشته می‌داند.

اوشین ساهاکیان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال نو را به همه هموطنان خوبم تبریک می‌گویم و برای همه به ویژه ورزشکاران در این سال آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. بسکتبال ایران سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و به امید خدا در سال جدید اتفاقات خوبی برای بسکتبال کشورمان خواهد افتاد. 

ساهاکیان درباره تلخ‌ترین خاطره‌اش از سال گذشته اظهار کرد: بدون شک شکست ما از تیم چین و راه نیافتن به فینال جام ملت‌های آسیا که باعث شد سهمیه مستقیم صعود به المپیک 2016 را از دست بدهیم، بدترین خاطره حرفه‌ای سال گذشته برای من و همه ملی‌پوشان بود. حالا کار دشواری در انتخابی بین قاره‌ای داریم که امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی مقابل تیم‌های قدرتمند جهان به نمایش بگذاریم. 

کاپیتان تیم شیمیدر ادامه داد: خاطره خوب من هم حضورم در شیمیدر، کنار این جوان‌های با استعداد بود. ما تیم بسیار خوبی داریم و کار کردن با این جوان‌ها واقعاً لذت‌بخش است. 

وی درباره دیدار این تیم در 16 فروردین مقابل پالایش نفت در  آبادان، توضیح داد: کار خیلی سختی پیش رو داریم. نفت تیم بسیار خوبی است و دیدید که در بازی پایانی سال گذشته هم خیلی ما را اذیت کردند. بازیکنان خارجی این تیم در سطح بالایی بسکتبال بازی می‌کنند و بازیکنان داخلی این تیم هم دست کمی از  آن‌ها ندارند اما همانطور که پیش از این هم گفتیم، فقط به شکست نفت و صعود به فینال سوپرلیگ فکر می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار