مدیرکل راه و شهرسازی کد در محورهای مواصلاتی استان در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسن فدایی  با اشاره به افزایش 25 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان گفت: در دور اول سفرهای نوروزی کل تردد در محورهای مواصلاتی استان 908 هزار و 903 دستگاه به ثبت رسید که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 25 درصدی نشان می‌دهد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روز بیش از 90 هزار دستگاه از محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند، در هر ساعت سه هزار و 787 دستگاه و در دقیقه 63 دستگاه تردد از محورها ثبت شده است.
 
وی با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان، عنوان کرد: در دور اول سفرهای نوروزی هیچ‌گونه تصادفات منجر به فوت در استان نداشتیم که این نشانگر کاهش 100 درصدی تصادفات رانندگی است و امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی این روند ادامه داشته باشد.
 
این مسئول به عمده دلائل کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: نصب علائم اخطاری و انتظامی، خط‌کشی محورهای مواصلاتی، روکش و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی، افزایش طول بزرگراه‌ها، نصب بنرهای اطلاعاتی در حدود هزار متر مربع و حضور مستمر و شبانه‌روزی راهداران راه و شهرسازی از عمده دلائل کاهش تصادفات فوتی در استان است.
 
فدایی تصریح کرد: 280 نیروی راهداری در قالب 24 اکیپ ثابت و سیار در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: کلیه رانندگی که قصد عزیمت به استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به علائم عمودی و افقی که در محورهای مواصلاتی نصب شده توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.