کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به جو استان از صبح امروز، از شدت بارش‌های این سامانه در استان طی امشب و فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ارسطو محمدی گفت: بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان شروع شده و با پیشروی این سامانه این بارش‌ها از امروز بعداز ظهر در شهر کرمانشاه و مناطق شرقی استان نیز شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: امشب و فردا اوج بارش‌های این سامانه را در سطح استان خواهیم داشت و پیش بینی می‌شود در پی فعالیت این سامانه دمای روزانه استان به طور محسوسی کاهش پیدا کند.

محمدی افزود: همچنین پیش بینی می‌شود در پی فعالیت این سامانه طی امشب و فردا آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های استان را داشته باشیم و در همین راستا از مسافران نوروزی می‌خواهیم در مدت فعالیت این سامانه از چادر زدن در اطراف رودخانه‌های استان اجتناب کنند.

این کارشناس هواشناسی از ادامه فعالیت این سامانه تا روز سه شنبه در استان خبر داد و افزود: روز دوشنبه بارش‌ها بصورت رگباری همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و از روز سه شنبه صبح نیز این سامانه جو استان را ترک خواهد کرد.

محمدی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه نیز تنها مه صبحگاهی خواهیم داشت و از روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان خواهد شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سامانه ، هشدار ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.